close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פורים על סגווי מסלולים מומלצים לחג מרתק

מערכת שורשו אדר, תשעח21/02/2018

נכון, מסלול סגווי זה לא מיועד לכל אחד, אבל הוא עשיר במיידעים חדשים ומצליח להרחיב את לבבות כל הנוכחים בסיור.

תגיות:
לא משנה אם בחרתם להתחפש לאלזה, מיקי מאוס, אסתר המלכה או מלכת הלבבות. לא משנה אם בחרתם להתחפש לחייל, שוטר או אלוף החרבות, עדיין, אם לא תבלו את חג הפורים שלכם לפחות פעם אחת בעיר הבירה ירושלים לא תוכלו לדעת שמחה אמיתית מהי. פורים בירושלים הוא חג שעשוי מרצף של חוויות מרגשות, העיר משנה את צביונה והופכת להיות קרנבל אחד גדול. בימי החג תוכלו למצוא עשרות אטרקציות מרתקות, אבל אחת מהן היא סיורי הסגווי בעיר, סיורים למשפחות שיגרמו לכם לקבל זווית חדשה לגמרי על עיר הקודש ירושלים.

רגע רגע, מה זה סגווי?
בעברית נקרא הסגווי 'רכינוע', כלי תחבורה דו גלגלי וחשמלי בעל מנגנון איזון פנימי השומר על רוכביו במצב יציב ומאוזן. יש שיגידו שהוא מדמה את פעולת ההליכה האנושית שלנו שזה יתרון בריאותי חשוב בהתחשב בעובדה שאנחנו מעבירים ימים שלמים בישיבה.
השליטה בסגווי נחשבת כאינטואיטיבית לגמרי. אין לו 'ברקס' או 'גז'. ובכדי להניע אותו כל שצריך הוא לעלות ופשוט להתחיל לזוז. כמה קל ככה פשוט.

סיורי סגווי בפורים - והעיר ירושלים צהלה ושמחה!

סיורי סגווי בירושלים זו ההזדמנות שלכם להתרגש מחוויה מרובת אלמנטים: הרשו לעצמכם לרחף על רקע נופיה הנוסטלגיים של העיר ירושלים, לנשום אוויר הרים צלול כיין ולתת לריחות האורנים להוביל אתכם תוך כדי הדרכה מרתקת על נסתרות העיר. משך הסיורים משתנים בין מסלול למסלול ובחג הפורים החוויה מתעצמת נוכח מאות האנשים שמבלים בעיר.

>>> בקרו באתר זוזו תיירות http://www.zu-zu.co.il והכירו את מסלולי הסגווי בעיר !

... וכעת, זו ההזדמנות שלכם לבחור מה המסלול המתאים עבורכם?

גן החיות התנ"כי
אין כמו לבלות את חג הפורים בסיור סגווי בגן החיות התנ"כי, לצפות בעולמם המופלא של בעלי החיים השוכנים במקום ולהיות עדים לאינטראקציות מרגשות שככל הנראה שלא תראו בשום מקום אחר. 

טיילת ארמון הנציב
טיילת ארמון הנציב נמצאת בסמוך לחלקה המזרחי של שכונת תלפיות בעיר ובנויה משלוש טיילות הממשיכות זו את זו. את סיור הסגווי מתחילים בסמוך לחניית הטיילת וזוכים ליהנות מנופים קסומים ולצפות אל הרי מואב, הר הזיתים וכמובן העיר העתיקה. מסלולו סגווי זה אורך כשעתיים ומספק חוויה שתגרום לכם לרחף אם או בלי הסגווי.

שכונת משכנות שאננים
משה מונטפיורי חשב מחוץ לקופסא והגיע הזמן שגם אתם תזכו לבקר בשכונה היהודית הראשונה שנבנתה מחוץ לחומות העיר העתיקה בירושלים. סיור הסגווי יתחיל למרגלות הקניון היפה בישראל,קניון ממילא. בהמשך מגיעים גם לטחנת הקמח המפורסמת של מונטיפיורי, למזרקת האריות המפורסמת, בריכת הסולטן, משכנות שאננים. ולבסוף, לאחר סיור מרתק של שעתיים נגיע עם הסגווי אל הנקודה האחרונה במסלול והיא כמובן טיילת יצחק קריב למרגלות שער יפו.

סיור סגווי בעיר העתיקה
את הדובדבן שבקצפת השארנו לסוף: נכון, מסלול סגווי זה לא מיועד לכל אחד, אבל הוא עשיר במיידעים חדשים ומצליח להרחיב את לבבות כל הנוכחים בסיור. זו הזדמנות לבקר באתרי מורשת בעלי ערך עצום לעם היהודי וברובעים המוכרים והידועים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה